Singing that melody (Måndag 19e oktober 09)

Hej!

Nyss kommit hem från Jocke. Tittat på lite tv och haft mys med skorpor och té. Skulle ha blivit lite sällskaps-spel. Men det tar vi nån annan dag.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Mest suttit inne och försökt få mej på benen. Höst-ångest, finns det nåt värre? Give me spring already. Fast iof... Julen och nyår är mys också. Ok dom kan komma nu direkt sen resten.
Iaf, har suttit inne och tittat på How I met your mother idag. Sen så tog jag mej i kragen efter 6tiden och hoppade in i duschen och morsade bort till kusin och Fredd.

Imorgon vet jag inte vad det blir. Får gå till Arbetsförmedlingen och skaffa mej ett nytt möte. Fick skäll imorse för att jag inte anmält min nya adress som jag bytt på hemsidan. Ny och ny. Var fortf reggad till min gamla. Men det ordnar sej alltid på nåt sätt.
Ska nog försöka få tummen ur och städa upp lite här hemma också. Diska is not an option dock. Om jag inte får mej gummi handskar. Får nog ta och försöka skaffa ett par. Men motivationen duger inte direkt till känner jag. Diska är ju superkul eller hur? hrhr...

Nu ska jag sätta mej och festa på dippen jag konfiskerat med mina goda chips, pärondryck och resten av säsong 4 på How I met your mother. Den börjar ta slut. Får man sitta och dega varje dag och vänta på nya avsnitt. Töligt sånt. Tills vidare!

Bb!

You are always on my miiiind... (You know who you are)

Kommentarer
Postat av: Karro

2009-10-20 @ 00:31:22
Postat av: karro

haha kan inte ens kommentera efter ordning, tänkte om du nu skaffat en blogg måste ju nån kommentera :P Jag kan komma och diska om jag får nåt kul i gengäld :P

2009-10-20 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0