Rata-ta dadi rata-ta (Onsdag/Torsdag 21a/22a Oktober 09)

Babeti!

Kom nyss hem från Jocke. Tittat på tv och spelat lite tv-spel. Amusement, mjo lite iaf.
Annars så har jag inget att göra nu. Har kollat klart på How I met your mother och väntar på nya avsnitt. Men kanske kan plaera en liten överraskning åt nån. Skulle va skoj. Synd att man inte har så mycket pengar. Men det löser sej alltid.

Annars så har jag inga större planer i helgen. Som vanligt på en onsdag. Men slutar med att man sitter nånstans. Men så får det inte bli denna gången. Ska försöka hitta på nåt annat att göra denna helgen. Nån som har nåt tips?

Idag har varit lugn dock. Sov jääävligt länge idag. Men orkade inte sova inatt så det kanske är därför. Sov till typ halv 3 - 3. Uscha, inte imorgon iaf. Ska gå upp tidigt och ta hand om lite grejer. Kanske ta en trip till sjukhuset och titta över handen lite. Har ju fått mej trevligt sällskap dit iaf ;). hrhr...

Ska ta och börja spara lite till en tattuering tror jag också. Nu när jag insett att piercingar är billigare att göra själv.
Har också funderat på att flytta också. Men vet inte vart än. Där jag får arbete typ kanske. Men det får bli lite senare. Vill nog va i Hagfors under vintern iaf. ... Och våren.. Och sommarn. Men men. Det löser sej alltid.
Tills vidare!

Merci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0