iiiin your heeeaaad (onsdag 28e oktober 09, grattis på 15års dagen Brorsan)

Hajoken!

Gick upp för några minuter sen. Lite sleten än. Men lika bra att gå upp i tid tycker jag.

Annars så blir det fika och lite dret idag. Fixa lite inför helgen. Bla: dricka och kostym kanske. Fast behöveri nte fixa så mycket till min kostym. hrhr... Min bror fyller 15 idag också. Ska ner sen och säga hej. får se om vi firar honom idag eller under helgen. Idag hoppas jag så jag får trycka i mej smörgåstårta! mohrhr

Annars så väckte kära Jessica Strand mej igår morse vid 7tiden och frågade om jag var sugen på att göra henne sällskap till sjukhuset, och hade jag inte lagt mej vid 4/5 den natten så hade jag gjort det. så vi sa hej då och la på. Några timmar senare ringde min telefon igen och då kom hon och Emma ner med Taccogratäng och bjöd på en bit. Mums.
Senare så ringde min fader och sa att jag skulle komma ner till honom lite senare för vi skulle småfira alex lite och äta pizza. Guu sö gött de varrt.

Igårkväll var vi på 'spökjakt' också. Åkte till Torsby en sväng. Jag, Frippe, Jocke, Emil och en väldigt trött Jessica som sov hela vägen. Och vaknade när vi skulle sträcka på benen när vi kom till Hagfors igen.

Tattuerade mej igår också. Blev bra. 'hrhr' på min höger arm. Så nu är man gaddad också.

Adjö!




Kommentarer
Postat av: Jessica Strand

Jag läser visst din blogg :) <3

2009-10-29 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0