Jävlar va lett (nionde november 09)

Hej!

Sitter här nu för mej själv och funderar på vad man ska ta och göra med sitt liv egentligen.
Har nyaste Kent i mina lurar just nu och sitter med djupa tankar faktiskt. Har kommit på att jag är för tålamodig.
Kan vänta på något väldigt länge. Men ska försöka ändra det. Starting today! hrhr..

Helgen har varit .. mjo, blev inte nyktert. En dag iaf. Men var skoj på lördan också. Satt och prata med farsgubben om massor med saker. Han sa bla att jag skulle få ta hans tattuerings-motiv som han tänkt göra. Han har ingen lust med det längre. Vilket består av en 'Winnie the punk' som han ritat själv. En punkar nalle puh helt enkelt. Vet dock inte var jag ska ha den. Blir nog på överarmen eller så. Har en till jag vill göra också. Murderdolls loggan. Fast inte med band namnet. Aldrig sett någon med den så det kan va kul.

Fått kontakt med gamla kompisar också. Får se till att umgås lite med dom också. Åka lite cross och busa osv. Kan va kul.
Ska dra ner på alkoholen också. Blivit mycket under senaste tiden. Vilket iof är bra på partyhållet. Men inte nåt annat.
Ska nog börja plugga igen också. Eller utbilda mej till svetsare eller nåt. Kan ge arbete.

Försökte vinna på triss häromdagen också. Lyckades fördubbla min vinst också! Med hela 25kr. Så jag köpte 2 lotter till.. men blev ingen vinst på dom.

Annars så ska jag ta och lägga mej nu, ska hitta på nåt skoj imorrn kanske. Åka ner till Martin och hälsa på som jag lovat i några dagar nu men inte blivit av.

Nu ska jag ta och försöka lägga mej. Får se om jag lyckas

P.s Släppt taget nu, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0