Freeeeeda (20 novembie 09)

Gr0wl

Sitter här och ska strax hoppa in i duschen. Lyssnar på p3rock och funderar på att tända lite lampor. Jävla höst/vinter vi har. Mörkt redan nu. dret. men mne. ska inte klaga..

Annars så vet jag inte vad det blir idag. Kalas kanske. Imorgon blir det kalasering iaf.
Sen har jag sett att rätt många skaffar lägenhet nu också. Ska bli kul att inte bara jag kan ha fest nu. Spilla och ha sej, pissa på alla mina serietidningar. hrhr.. lite lett på sånt. Men men. Ingen som lyssnar när man säger till heller. Kanske man kan hålla rent. Jajaja jag vet att det inte går att skylla på andra att man har stökigt. men det skiter jag i. För det är inte mitt fel alls! nananana

Hejda hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0