Chinga chinga chinga (elftenovembernollnio)

Halloj..

Sitter hemma nu och har nyss kommit från Jocke. Umgåts lite med Jessica, Fredd och honom. Varit skoj. Nu sitter jag hemma och umgås lite med Peter och Jessica. Eller mja... Umgås vettefan. Jag sitter och är osocial med hörlurar och lite musik. Men men, sometimes you have to have your moments.

Annars så har jag haft en rätt så bra dag. Gått och varit hungrig hela dagen och levt som ett afrika barn och bara glidit runt. Fick kaffe hos Fredd som frukost. Efter det drog vi ut på stan och tittade lite sen gick vi in och provade sängar å möbelhuset. Var mys. Provade sånna där elhiss-sängar eller vad fan dom heter, hrhr.
Kom också på att dom är ganska överskattade. Roligt i början när man har en antar jag. Skulle nogi nte vilja ha en sån...

Men men, annars så sitter jag och tänker lite på mitt liv faktiskt. Har det ganska bra. Jag gillar det iaf.
Imorgon vettefan vad det blir. Och inte under helgen heller. Blir väl brakfylla som vanligt. Har inga pengar men det löser sej alltid på den fronten. Farligt det där....

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0