Can't stop me now (23-11/09)

Sitter och lyssnar på musik och är direkt jävla vrålhungrig. Men mykk bry. Går över snart så äter man nåt knäckebröd eller nåt så står man sej sen ^^.

Idag har jag inte gjort mycket. Sov jävligt gott inatt faktiskt. Vaknade upp vid runt 4 efter att ha drömt om zombies när jag somnade in till Zombieland. Var ingen farlig dröm dock. Mest rolig. Var uppe i Schweitz eller nåt och blev jagad. Sköt med harpun på dom. haha tänk vass det kan bli ibland.
Men jag fick världens chock när jag satte på tv'n dock. en av mina favorit filmscener direkt sådär. Jävlar vilket smile jag fick då. Orkade inte somna om på en halvtimme heller. Nånting mer berodde ju det på.

Har iaf lärt mej att det känns bra att göra folk glada. Har tydligen gjort nån väldigt glad i helgen och det känns ju bra. Mår andra bra så mår en annan bra. eller nåt, jag vet inte. Men men. Ska se på film sen. försökte ladda ner Twilight: new moon, men var antingen fake elelr spanskt-biofilmad. Which sucks arse.

Får se vad resten av kvällen har att bjuda på. Får kanske besök senare. Skulle va skoj.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0