30 november 09 skyltsöndag

hejsan.

Sitter här och ska strax lägga mej och sova hade jag tänkt. Lyssnar på Ebba grön - die mauer. bra låt...

Annars så har helgen varit skoj. blivit lite bravader. Pinsamma sms och trasiga handfat.

Fredan var vi hos Alex några stycken. Satt och rökte vattenpipa och någon hade sönder hans handfat inne på toan. Men ingen vågade erkänna vem det var heller. Men men.. Annars så var det en rolig kväll. Men satt och tyckte att jag var så nykter så när när jag kom hem. Kände för att skriva lite sms till en tjej, mamma och pappa. Aja. Det är väl skoj att man ska behöva ha blåskontrol på mobilen t.o.m. Aja. Får skaffa mej ett nummer att ha med ut när jag festar med inga pengar på osv. Eller bara försöka att låta bli att skämma ut mej ^^. Men det kanske är svårt. För när man har druckit och sitter där och skriver så låter aaaaallt så bra så. värsta poeten blir man. Haha..

På lördan så var vi några stycken här. Sen drog vi iväg till parken. Var skoj som fan faktiskt. Mer sånt.

Och idag vaknade jag upp vid 4 och så låg Jimmie på min soffa och sov. Då bestämde vi oss för att gå ut en sväng till Jocke, Tommy och Ida för dom satt och fikade. Hankey kom också. Så det gjorde vi. Sen blev det pizza. Men orkade inte äta mycket av den så jag tog med mej den hem i en kartong. Och nu är den i magen. tahaha.....

Imorgon blir det förhoppnigsvis lite spelande av musik. Sjukt sugen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0