26e november 09

hej!

Sitter här och skriver lite på facebook och har mej. Lyssnar på musik och skriver ett och annat sms också. Myyyyys.

Annars så har denna dagen varit relativt bra. Vaknade 4 imorse efter att jag somnat vid runt 3 och kunde inte somna om. så jag låg vaken till halv 9 typ. Sen somnade jag, och blev väckt av mobilen vid 10.
fick köpa mej energi shots. Redbull shoten var godare än burn. Dom motsvarade ~24 kaffekoppar kom vi fram till. så jag var pigg en stund iaf.

Sprungit omkring på Ikea och ÖoB idag. Blev mycket handling faktiskt. Röjt upp här hemma har jag gjort också lite. 3 sopsäckar står det i hallen nu. Kanske smyger ut med dom innan jag lägger mej. Lika bra.

Sitter och tittar på nån film på sexan också. men det är nåt fel så jag har norsk text. Skit störsamt :p.

Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0