24e november 09

Hej!

Sitter här nu och klockan är kvart över 3. Men är inte så trött än. Men får nog ta och lägga mej snart. Men har det trevligt. Sitter och smsar med en fin och snäll tjej. Och små chattrar lite på msn och fördriver tiden med musik.

Försökte kasta upp lite bilder på facebook. men min dator är så seg så det går inte så bra. Får göra det när jag lägger mej ist :p. haha. Annars så har man bokat in ett kalas nu på fredan iaf. Alex fyller ju 20, måste ju firas. För övrigt så mår jag bra. haha, tal på annat ;). Skriver nog mer senare idag kanske. Hola!

Phew. Sitter nu hemma efter ett mål mat hos Farsgubben och hjälpt Fam Svärdby att flytta lite idag. Vi är jääävligt effektiva måste jag säga. Blir nog klara denna veckan skulle jag tro. hrhr..

Annars så har jag inte gjort så mycket mer. skrivit en hel del sms också. Men det är bara skoj. som sagt, med rätt person ;).
Nu blir det lite paltkoma och sen kolla på Almost heroes. Började titta på den lite inatt. Men somnade ju såklart, hrhr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0